HULP BIJ ADMINISTRATIE

Geen tijd voor uw administratie ? Papierwerk is voor boekhouders ? Achterstallig met factureren en/of betalen ? Laattijdige BTW-aangifte met een boete tot gevolg ?

 

Als u zichzelf herkent in één van bovenstaande situaties dan is het tijd dat u Excellent Office Aid contacteert. U hebt zelf de tijd niet om uw administratie bij te werken maar wenst hiervoor ook geen full- of halftime medewerker aan te werven ?

 

Wij hebben jaren ervaring met de dagelijkse administratie van ondernemingen. Wij kunnen instaan voor de inboeking van uw aan-, verkoopfacturen en financiële dagboeken. Ook eventuele digitalisering van deze documenten is mogelijk. Verder kunnen we uw BTW-, Intracommunautaire- en Intrastat aangifte, evenals uw BTW-listing uit handen nemen. Voor het aanmaken van uw jaarrekening, leveren wij uw gegevens, in overleg met uw boekhouder, in de vorm die hij wenst zodat dit voor hem nog een minimale, dus voor u goedkopere, taak wordt.

 

Hierdoor hebt u ook een beter en vlugger zicht op nog te ontvangen verkoopfacturen, waarvoor wij eventueel rappels kunnen maken. Ook voor uw aankoopfacturen kunnen wij voor opvolging zorgen zodat u van onaangename verassingen bespaart blijft bij laattijdige betalingen.

U betaalt ons tegen een overeengekomen uurtarief. U kan zelfs bij ons terecht voor opdrachten die slecht enkele uren tijd per week vragen.

 

Bij veel kleine ondernemingen worden alle "paperassen" nog in een schoendoos bijgehouden, die dan "verwerkt" worden door de boekhouder. Hierbij wordt soms een uurtarief aangerekend dat tot het viervoudige van het onze kan bedragen.

 

Bovendien hebt dan ook in veel gevallen geen zicht op uw "boekhouding" aangezien uw documenten zich bij de boekhouder bevinden. Wij kunnen u een systeem aanbieden waarbij u steeds toegang hebt tot uw gegevens, ook al zijn die in "verwerking".